Po przerwie - zapowiedzi i sprawy technicznie


Jak widać zmieniłem wygląd bloga. Ostatnio trochę się u mnie dzieje, więc pewnikiem zacznę znów poświęcać czas temu miejscu. Postanowiłem pominąć wszelkie kwestie związane z RPG - mam na to inne lepsze do tego celu blogi, a was nie będę przecież tym samym zanudzał. Kto chce może wejść na mój Rzut Krytyczny.

Dodałem też możliwość zamieszczania reklam za pomocą adtaily.com - kosztuje to około 29 gr, za dzień, ale sądzę, że obniżę tę stawkę jeszcze. Zobaczymy.

Widzę, też że potraciłem wszytko z blogrolla - będę musiał odtwarzać, fakt nie było tego wiele, ale trochę roboty będzie.

W ostatnim czasie obejrzałem dwa horrory - takie które kiedyś, za gówniarza zrobiły na mnie pewne wrażenie - myślę, że napiszę o tym trochę w tym miejscu. Na razie tytułów nie zdradzam. Podeślę w odpowiednim czasie linki do youtuba - bo tam byłem je znalazłem.

Powinienem też napisać nieco o Wrońcu Jacka Dukaja oraz o ostatnim numerze Czasu Fantastyki.

Efraim Samter

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy: