Eskalopki w sosie śmietanowo-ziołowym

Eskalopki z kurczaka w
sosie śmietanowo ziołowym

firmy Knorr
Bardzo lubię produkty Knorra. Dobrze pamiętam smak ich pierwszej zupy pomidorowej, jaką samodzielnie przyrządziłem, kiedy byłem dzieciakiem. Pyszna.

Wspominałem kiedyś na blogu o udanym produkcie jakim był Barszcz Czerwony. Dziś chciałbym napisać kilka ciepłych słów o Eskalopkach z kurczaka w sosie śmietanowo-ziołowym produkcie będącym jednym z wielu Fixów firmy Knorr

Cenię tę potrawę za to, że tak łatwo i szybko można ją przyrządzić. Jadałem Eskalopki w sosie śmietanowo-ziołowym wiele razy i chcę Wam powiedzieć, że są bardzo smaczne nawet jak na produkt, który pochodzi z paczki. Oczywiście, na całokształt dobrej oceny składa się specyfika dodatkowych składników. Eskalopki robimy z piersi kurczaka odpowiednio pokrojonej w mniejsze kawałki przypominające plastry. Jak wiemy obróbka termiczna kurczaka zachodzi błyskawicznie. Przyrządzamy go na patelni (polecam TEFAL - nie łatwo na nich coś przypalić) i po kilku minutach danie jest w zasadzie gotowe. 

Trzeba jeszcze spreparować sos - bazę mamy w torebce. Naturalnie, nie ma w niej śmietany, o którą zadbać musimy we własnym zakresie - polecam świetną polską śmietanę z firmy Piątnica. W kilka chwil i gotowe - mamy sos. 

Podsmażone mięso możemy zalać sosem i mieszać od czasu do czasu. Zanim zabierzemy się jednak za wyżej wymienione czynności wstawiamy wodę na makaron i ugotujmy w niej fusli czyli świderki. Bez wątpienie gotowanie makaronu zajmie nam najwięcej czasu, dobrze jest więc zacząć od niego.
Kiedy makaron się ugotuje, nakładamy go na talerz i polewamy obficie przygotowanymi na patelni eskalopkami w sosie śmietanowo-ziołowym. Smacznego. 

Danie nad wyraz smaczne i pożywne, z pewnością oszczędzi zachodu, kiedy wrócisz z pracy. 

W zasadzie jest tylko jeden mały problem. Knorr wycofał tego fiksa z rynku - co gorsza bez uprzedzenia. Od kilku bez mała tygodni, nie mogę go dostać w żadnej sieci handlowej. Domyślam się, co zaszło, lecz o tym następnym razem - wysłałem oficjalne zapytanie do Knorra (zobaczymy czy ktoś mi odpowie).

Efraim Samter

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

Micronus pisze...

Spróbuj Pomysł na kurczaka w sosie prowansalskim by Winiary. Eskalopków nie jadłem, ale to danie mi bardzo smakuje, przepis ten sam - kurczaczka podsmażasz, przygotowujesz sosik, zalewasz mięsko, dusisz kapkę i masz. Ja zajadam z ryżem.